Komparace pohybového zatížení žáků mladšího školního věku při habituální a integrované terénní výuce – Mgr. Tereza Gyurjánová
Mgr. Tereza Gyurjánová
Diplomová práce
Komparace pohybového zatížení žáků mladšího školního věku při habituální a integrované terénní výuce
Comparison of physical load of young school-age children during the frontal teaching and the integrated field work
Anotace:
Předložená diplomová práce pojednává o pohybovém zatížení žáků mladšího školního věku v průběhu vyučování. Uvažuje o integrované terénní výuce, jako jedné z možných forem výuky na prvním stupni a jejím možném vlivu na pohybovou aktivitu dětí mladšího školního věku během školního dne. Práce porovnává tři typy dnů, a to den s klasickými školními předměty vyučovanými frontálně, tzv. habituální výukou …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on children´s physical activity during the school day. It also deals with the integrated field work as one of the forms of teaching and its possible influence on the children´s physical activity throughout a school day at primary schools. The thesis compares three types of a school day. Firstly the day of frontal teaching, than the day with physical education lesson and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xk247/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Marek Trávníček
- Oponent: Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GYURJÁNOVÁ, Tereza. \textit{Komparace pohybového zatížení žáků mladšího školního věku při habituální a integrované terénní výuce}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gi68tw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Integrovaná terénní výuka formou navigační hry
Nela ZAŤKOVÁ -
Využití integrované terénní výuky na 1. stupni ZŠ v regionu Moravský kras
Tereza Vaisová -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy v době distanční výuky
Tereza Lančová -
Taneční pohybová aktivita pro děti předškolního věku
Pavla Kamenická -
Pohybová aktivita a držení těla dětí v MŠ – případová studie třídy
Lucie Dohnalová -
Pohybová aktivita dětí na ZŠ jako prevence dětské obezity
Marie Crhová -
IT technologie a pohybová aktivita dětí na druhém stupni ZŠ
Věra Kučerová