Sociální reklama Nadace Dobrý anděl – Jana Milostná
Jana Milostná
Bakalářská práce
Sociální reklama Nadace Dobrý anděl
Social Advertising of the Foundation Dobrý Anděl
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na sociální reklamu Nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké emoce vyvolává u participantů výzkumu a na základě poznatků vyvodit závěry a doporučení k samotnému obsahu reklamy. Teoretická část definuje pojmy sociální marketing a marketingový mix, sociální reklamu s apely, marketing neziskových organizací a kvalitativní výzkum. Součástí teoretické části …víceAbstract:
The focus of this bachelor thesis is the social advertising of the foundation Dobrý anděl. The essence of the thesis is to find out the emotions of the research participants caused by the advertising. Based on the results of the research, the thesis then draws conclusions and makes recommendations on the content of the advertising itself. The theoretical part of the thesis explore the terms social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Milostná, Jana. Sociální reklama Nadace Dobrý anděl. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová