Bc. Jana Dudarcová
Master's thesis
Strategie privátní značky
Strategy of privat label
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na postup společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. při vytváření nové privátní značky. Záměr vychází z dlouhodobého strategického plánu společnosti a stanoví, jaká kritéria musí splňovat výrobce a jaké garance a benefity dává výrobek spotřebiteli. Dále je v práci vysvětlen postup při seznámení zákazníků se značkou, její budování a následné prosazení nové značky v dynamickém …viacAbstract:
The subject of my master´s thesis is to describe how the “Kaufland Czech Republic” company creates a new private label. The intention comes from the long-term strategic plan of the company and sets which criteria have to be fulfilled by a producer and which guarantees and benefits a product gives to its consumer.The process of the acquaintance of the customers with the label, its creating and the following …viacKľúčové slová
značka image cyklus inovace produkt kvalita management vlastní značka cena loajalita zákazníka tradice podíl trhu konkurence komunikační mix zákaznické segmenty strategie spotřební zvyklosti finanční analýza brand cycle innovation product quality privat brand price costomers loyalty tradition market share competition communications mix costomers segments strategy consumer practice financial analyses
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/remvw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Alena Mastantuono
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
Aneta Boušková -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Eva Čechovská -
Loajalita v módním průmyslu
Daniel Frühauf -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Islandská bankovní krize
Tomáš Jirásek -
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Simona Sumegová -
Theory and Practice of Financial Analysis
Ivana Jakova