Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru – Katka Argalášová
Katka Argalášová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
An Analysis of Marketing Communication of the Chosen Brewery
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Maxmilian, s cílem navrhnout doporučení, které povedou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. První, teoretická část, obsahuje informace o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu a také poznatky z oblasti historie pivovarnictví a výrobě piva. Druhá, praktická část, představuje pivovar, jeho způsob marketingového …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication of the microbrewery Maxmilian, with the aim of proposing recommendations that will lead to the improvement of the current state of marketing communication. The first, theoretical part, contains information about marketing, marketing and communication mix as well as knowledge about the history of brewing and beer production …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ARGALÁŠOVÁ, Katka. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/gix5dl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Argalášová, Katka. Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova