Lineární perspektiva ve výtvarném umění. Náměty pro mezioborovou výuku geometrie a výtvarné výchovy na základní škole. – Ing. Aneta Šnajdarová
Ing. Aneta Šnajdarová
Diplomová práce
Lineární perspektiva ve výtvarném umění. Náměty pro mezioborovou výuku geometrie a výtvarné výchovy na základní škole.
Linear perspective in the fine arts. Suggestions for interdisciplinary teaching of geometry and arts in lower secondary school.
Anotace:
Diplomová práce využívá mezioborového charakteru lineární perspektivy k vytvoření pracovních listů pro motivaci žáků základních škol v oboru geometrie. V první části práce jsou vyloženy základní geometrické poznatky a vztahy v lineární perspektivě a je zde uvedena její spojitost se středovým promítáním. Dále práce stručně pojednává o vývoji zobrazování viděného v kontextu lineární perspektivy v malířství …víceAbstract:
In my thesis, I use the interdisciplinary nature of linear perspective to create worksheets designed to motivate pupils in lower secondary schools in the field of geometry. The first part of this thesis presents general knowledge and relationships in linear perspective and specifies its relationship with the central projection. The thesis also briefly discusses the development of capturing of the sighted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c39hr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Helena Durnová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠNAJDAROVÁ, Aneta. \textit{Lineární perspektiva ve výtvarném umění. Náměty pro mezioborovou výuku geometrie a výtvarné výchovy na základní škole.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/gleb79/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
The Impact of Visual Aids on Vocabulary Learning at Lower Secondary Schools
Jelena Marjanović -
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Developing Intercultural Communicative Competence at Lower-secondary Schools
Sofia Sonina -
Storytelling in ESL In Czech Lower Secondary Schools
Maxim Krejčí -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Comparison of ELT Coursebooks for Lower Secondary Schools in Terms of Teaching Grammar
Marek Antal