Sponzoring a ambush marketing ve sportu – Bc. Adriana Plotzerová
Bc. Adriana Plotzerová
Master's thesis
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Sponsorship and ambush marketing in sport
Abstract:
Plotzerová, A. Sponzoring a ambush marketing ve sportu. Brno, 2017. Diplomová práce. Mendelova univerzita, Provozně ekonomická fakulta, Ústav marketingu a obchodu. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Tato diplomová práce se zabývá sponzoringem a ambush marketingem v oblasti sportu. Jejím cílem je vymezit podstatu, postavení a uplatnění sponzoringu a am-bush marketingu ve sportu. Práce se zabývá …moreAbstract:
Plotzerová, A. Sponsorship and ambush marketing in sport. Brno, 2017. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, PhD.This diploma thesis deals with sponsorship and ambush marketing in sport. Its goal is to define the nature, character and use of sponsorship and ambush marketing in sport. This work deals with consumer behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl -
Extrakce informací z datových vizualizací - eye-trackingový experiment
Petr Tumpach -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Úloha sponzoringu ve sportu
Jakub Halás -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights