Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele – Bc. Jakub Vomlel
Bc. Jakub Vomlel
Master's thesis
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Modern Marketing and its Influence on Consumer Purchase Decision
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá moderním marketingem a jeho vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Práce obsahuje čtyři hlavní části. První je literární rešerše, která obsahuje základní informace o marketingu, druhá se zabývá metodikou, třetí část analyzuje chování spotřebitele a poslední čtvrtá část obsahuje návrhy a doporučení. Cílem diplomové práce je, na základě literární rešerše, provedení …moreAbstract:
This thesis deals with modern marketing and its influence on the purchasing decisions of consumers. The thesis contains four main sections. The first is a literature review, which contains basic information of marketing, the second part with the methodology, the third part analyzes consumer behavior and the last fourth part contains suggestions and recommendations. The aim of the thesis is based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dy0sg/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Moderní metody marketingu
Roman Sysel -
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Radoslav PŮR -
Moderní metody marketingového výzkumu
Martina Kalíšková -
Moderní metody marketingu
Pavlína Jandová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
Pavla Horešovská -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Radek Tahal