Bc. Lukáš Masopust

Bakalářská práce

Komunikativní funkce obalu

Communicative function of the package
Anotace:
Téma komunikativní funkce obalu je velice úzce spjato s novým vědním oborem – neuromarketingem. Tento nový směr marketingu může zodpovědět řadu zajímavých otázek. Jak ovlivní rozhodnutí zákazníka barva, tvar a design obalu? Působí na nás obal emočně, aniž bychom to vědomě vnímali? Bakalářská práce se v obou svých částech zabývá vnímáním obalu zákazníkem. V teoretické části charakteristikou tvarů, barev …více
Abstract:
The topic Communicative function of the package is closely connected with a new scientific branch - neuromarketing. This new marketing direction might answer various interesting questions. How do the colour, shape and design of the package affect customer´s decision? Does the package have any emotional impact at us without noticing it? This bachelor thesis, in both of its parts, deals with perceiving …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace