Jakub Černý

Master's thesis

Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy

The usefulness of Pay-Per-Click internet advertising campaign in marketing strategy of company
Abstract:
Práce analyzuje postavení reklamy na internetu v rámci marketingových aktivit firmy. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu ve srovnání s tradičními reklamními médii. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením příkladu marketingových …more
Abstract:
This paper is focused on analysis of internet advertising and its role in marketing communication. The paper determines general methods and instruments of internet marketing and describes internet advertisement in comparison with traditional advertising media. In more detail the paper is focused on description and explanation of effect of Pay-Per-Click advertisement campaigns. The options of their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Jiří Přibil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21126

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management