Bohdana JAROLÍMOVÁ
Bachelor's thesis
Klíčové kompetence a dramatická výchova
Key competencies and drama education
Abstract:
Dramatická výchova je jedinečným prostředkem k rozvíjení klíčových kompetencí. Její kladný vliv na tento rozvoj je obsahem mé práce. Ta je zaměřena na děti předškolního věku, tedy na dramatickou výchovu v mateřských školách a na rozvoj klíčových kompetencí daných RVP PV. V práci se věnuji také oblasti výchovy dětí a metodám dramatické výchovy. Jelikož se obě témata této práce jedinečně doplňují, stávají …moreAbstract:
Drama education is a unique means of how to develop key competencies. The content of my work is aimed at positive effects on this development. It is focused on preschool children (on drama education in kindergartens and the development of key competencies stated by RVP PV ). I am also dealing with children education and methods of drama education. As both themes of this work complement each other, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2014
Accessible from:: 3. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAROLÍMOVÁ, Bohdana. Klíčové kompetence a dramatická výchova. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Osamělost na prahu adolescence a její prediktory: neklid, emoce a sociální kompetence
Nicola Kociánová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková -
Morální kompetence a sociální žádoucnost u příslušníků bezpečnostních a ozbrojených složek
Kristýna KUČEROVÁ -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Dramatická hra a klíčové kompetence v mateřské škole
Sandra JUŘENOVÁ -
Aktivní občanství a občanské kompetence žáků střední odborné školy
Marek Zapletal