Nhat Nguyen Thanh

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Redbull Česká republika, s. r. o.

Marketing communication of Red Bull Czech republic, Inc.
Anotace:
Bakalářská práce je vypracována na téma "Marketingová komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o. V první části práce se nacházejí základní definice a informace týkající se marketingové komunikace. Následně na to byla vypracována praktická část, která byla částečně vypracována ve spolupráci se společností Red Bull. Práce byla zaměřená na nové trendy v marketingové komunikaci, kde v současné …více
Abstract:
This bachelor thesis is about Marketing communication of Red Bull Czech Republic, Inc. In the first part there are basic definitions and information about marketing communication. Following chapter contains a practical part, which is connected to Red Bull. New trends in marketing communication are the primary focus of this thesis, specifically social networks and their utilization in marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nguyen Thanh, Nhat. Marketingová komunikace společnosti Redbull Česká republika, s. r. o.. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta