Využití metod manažerského účetnictví pro účely optimalizace výrobního procesu účetní jednotky – Hana Vaculíková
Hana Vaculíková
Bakalářská práce
Využití metod manažerského účetnictví pro účely optimalizace výrobního procesu účetní jednotky
Using management accounting methods to optimize the entity's production process
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je komplexní přístup k využití metod manažerského účetnictví pro účely optimalizace výrobního procesu účetní jednotky změnou způsobu výroby výrobků v konkrétním podniku a zavedení produktů tohoto podniku na vybraný trh. Na základě zjištěných výsledků vyhodnotit stávající výrobní program, případně navrhnout změnu způsobu výroby výrobků v konkrétním podniku s doporučením její …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a comprehensive approach to the use of methods of management accounting for the purposes of optimization of the manufacturing process of an entity changing the method of manufacture of products in a particular enterprise and the introduction of the products of this company on the selected market. On the basis of the detected results to evaluate the existing production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/p8xxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Bohušová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Fulínová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova