Bc. Anastasiia Kalchenko

Diplomová práce

Globální značka a její vliv na chování spotřebitele

A global brand and its influence on consumer behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována vybrané globální značce a jejímu vlivu na kupní chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu vyhodnotit, jak značka Samsung ovlivňuje chování českých zákazníků na trhu s mobilními telefony. Dílčím cílem práce je zjistit, jak je značka Samsung vnímána na českém trhu. V teoretické části práce jsou shrnuty informace týkající se spotřebitelského …více
Abstract:
This thesis is dedicated to a selected global brand and its influence on consumer buying behaviour. The main objective of the thesis is to evaluate, based on own research, how the Samsung brand influences the behaviour of Czech customers in the mobile phone market. The sub-objective of the thesis is to find out how the Samsung brand is perceived on the Czech market. The theoretical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní