Globální značka a její vliv na chování spotřebitele – Bc. Anastasiia Kalchenko
Bc. Anastasiia Kalchenko
Diplomová práce
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
A global brand and its influence on consumer behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována vybrané globální značce a jejímu vlivu na kupní chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu vyhodnotit, jak značka Samsung ovlivňuje chování českých zákazníků na trhu s mobilními telefony. Dílčím cílem práce je zjistit, jak je značka Samsung vnímána na českém trhu. V teoretické části práce jsou shrnuty informace týkající se spotřebitelského …víceAbstract:
This thesis is dedicated to a selected global brand and its influence on consumer buying behaviour. The main objective of the thesis is to evaluate, based on own research, how the Samsung brand influences the behaviour of Czech customers in the mobile phone market. The sub-objective of the thesis is to find out how the Samsung brand is perceived on the Czech market. The theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/awjq5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Spotřebitelské chování a consumer promotion
Tereza JANKOVÁ -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová