Interní komunikace firmy Procter & Gamble, Rakona a.s. – Ing. Simona Nováková
Ing. Simona Nováková
Bakalářská práce
Interní komunikace firmy Procter & Gamble, Rakona a.s.
Procter & Gamble, Rakona a.s. Internal Communication
Anotace:
Interní komunikace je každodenní praxe všech podniků. Jde o živý organismus, který se mění a adaptuje. Všechny cíle managementu, všech oddělení, odborů a všech ostatních zainteresovaných skupin nelze zcela sladit. Proto, aby nevznikaly komunikační krize a šumy, je nutností správně řídit interní komunikaci. Bezproblémová interní komunikace motivuje zaměstnance a motivovaný zaměstnanec uspokojuje potřeby …víceAbstract:
Internal communication is everyday practice of all companies. It is an ever changing and adapting vital organism. It is difficult to harmonize all the management targets, targets of all departments, labour unions and other concerned parties. In order for the communication crises and buzz not to occur, proper communications’ management is a must. The employee is motivated via smooth internal communication …víceKlíčová slova
Komunikace podniková komunikace corporate identity corporate culture corporate design corporate communication prvky komunikace komunikační dovednosti komunikační nástroje interní marketing Communication internal communication communication elements communication skills communication tools internal marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q4h25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jitka Novotná
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park