Školská integrace na 1. stupni základních škol – Zuzana Mamulová
Zuzana Mamulová
Diplomová práce
Školská integrace na 1. stupni základních škol
The School Integration at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou školské integrace na 1. stupni základních škol. Cílem diplomové práce je popsat problematiku školské integrace na 1. stupni základních škol a zjistit spokojenost učitelů s prací osobních asistentů a asistentů pedagoga, zda je dostatek osobních asistentů a asistentů pedagoga, dále zjistit počet žáků s různými druhy postižení na 1. stupni základních škol. Diplomová …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of school integration at the first level of primary schools. The aim of the master thesis is to describe the issue of school integration at the 1st level of primary schools and to find out the teachers' satisfaction with the work of personal assistants and teaching assistants, whether there are enough personal assistants and teaching assistants, as well as to find out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Meier, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mamulová, Zuzana. Školská integrace na 1. stupni základních škol. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva