Komunikace učitelky a dětí v řízených a spontánních činnostech v MŠ – Veronika Holá
Veronika Holá
Bachelor's thesis
Komunikace učitelky a dětí v řízených a spontánních činnostech v MŠ
Communication of the teacher and children in controlled and spontaneous activities in the kindergarten
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je popsat a analyzovat repliky učitelky v komunikaci s dětmi v běžných činnostech v mateřské škole. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisejí s problematikou komunikace, pedagogické komunikace a dialogem ve výchovně vzdělávacím procesu. Praktická část se zaměřuje na typy replik rozdělených do kategorií, které byly vytvořené na základě replik učitelek. Tyto repliky …moreAbstract:
The subject of my bachelor thesis is to describe and analyze turns of a teacher in a communication with children during basic activities in a kindergarten. The theoretical part describes terms which are related to communication issues, pedagogical communication and dialog in an educational process. The practical part is focusing on types of turns divided into categories which were built upon turns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÁ, Veronika. \textit{Komunikace učitelky a dětí v řízených a spontánních činnostech v MŠ}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/gnv4le/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holá, Veronika. Komunikace učitelky a dětí v řízených a spontánních činnostech v MŠ. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Pravidla pedagogické komunikace z pohledu učitele dějepisu
Lenka Krábková -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Pravidla pedagogické komunikace ve výuce odborných předmětů
Petra Sojová -
Pravidla komunikace v edukačním procesu
Martina PAŠKOVÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Komunikační bariéry a pravidla efektivní komunikace mezi učitelem a žákem
Martina PAŠKOVÁ -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK