Strategické myšlení v podnikání – Kateřina Kotrbová
Kateřina Kotrbová
Diplomová práce
Strategické myšlení v podnikání
Strategic thinking in business
Anotace:
Používáním strategického myšlení se velmi zvyšuje pravděpodobnost úspěchu v podnikání. Mezi jeho hlavní principy patří variantnost, permanentnost, tvůrčí přístup apod. Cestu ke splnění stanovených cílů určuje složitý proces řízení, který začíná již samotným vymezením předmětu podnikání. Pokračuje tvorbou vizí a poslání, následuje určení konkrétních cílů a provedení analýz vnějšího (SLEPTE, analýza …víceAbstract:
Considering strategic thinking greatly increases the likelihood of success in business. Its main principles include variability, permanence, creative approach, etc. The way to meet the objectives is determined by complex management process which begins with the very definition of the business. The process continues with creating visions and missions, followed by determination of specific objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách
Martin Kazík -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch
Název
Vložil
Vloženo
Práva