Úprava textu pro děti se sluchovým postižením – Jana Jakubová
Jana Jakubová
Bakalářská práce
Úprava textu pro děti se sluchovým postižením
Text editing for children with hearing disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou četby dětí se sluchovým postižením a úpravami literárních textů pro tyto čtenáře. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje soubor poznatků o sluchu a sluchovém postižení, vysvětluje základní pojmy, které se pojí se čtenářskou gramotností, věnuje se základním poznatkům týkajících se problematiky čtení a jeho významu, recepci …víceAbstract:
This thesis deals with the problems of reading among children with hearing impairment and adaptations of literary texts for these readers. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part includes knowledge about hearing literacy, deals with basic knowledge cocerning issues of reading and its importance of reception of writing, the process of acquisition of reading skills …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Tereza Skákalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická péče o osoby s poruchami komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva