Řízení marketingové komunikace na sociálních sítí při uvádění nového produktu se zaměřením na Facebook a ŠKODA AUTO, a. s. – Bc. Jakub Krupka
Bc. Jakub Krupka
Master's thesis
Řízení marketingové komunikace na sociálních sítí při uvádění nového produktu se zaměřením na Facebook a ŠKODA AUTO, a. s.
Management of marketing communication on social networks during launching a new product with a focus on SKODA AUTO a.s. and Facebook
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci firmy ŠKODA AUTO a.s. v prostředí sociálních sítí. První část práce je zaměřena na teoretický rozbor marketingové komunikace a sociálních sítí. V hlavní části práce je analyzována marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s. na Facebooku a vyhodnocení úspěšnosti jejích aktivit. V závěru je doporučení pro další působení automobilky na sociálních sítích …viacAbstract:
The purpose of this thesis is to analyze marketing communication of ŠKODA AUTO a.s. in a social network enviroment. First part of the thesis is considered to a theoretical analyse of marketing communication and social media. In tje main part of the thesis is analysis of the marketing communication of ŠKODA AUTO a.s. on Facebook and evaluation of an effect of its activities. There are recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUPKA, Jakub. \textit{Řízení marketingové komunikace na sociálních sítí při uvádění nového produktu se zaměřením na Facebook a~ŠKODA AUTO, a. s.}. Online. Diplomová práca. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gpolro/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva