Psychomotorická terapie osob s těžšími formami mentální retardace – Bc. Monika KUNDRÁTOVÁ
Bc. Monika KUNDRÁTOVÁ
Diplomová práce
Psychomotorická terapie osob s těžšími formami mentální retardace
Psychomotor therapy persons with harder form mental retardation
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití psychomotoriky a jejích aktivit, s cílem zjištění její efektivity při výchově a vzdělávání žáků s mentálním postižením. Cíle: - Efektivita psychomotorických aktivit a metod využívaných u žáků s mentálním postižením - Míra informovanosti o psychomotorických aktivitách u speciálních pedagogůAbstract:
The thesis is focused on the use of psychomotor and its activities, with main aim to find out its effectiveness in the upbringing and education of students with mentally affection. Destinations : - The effectiveness psychomotor activities and methods use about students with mentally affection - Knowing about psychomotor activities at special educationists
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Zveřejnit od: 13. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2014
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUNDRÁTOVÁ, Monika. Psychomotorická terapie osob s těžšími formami mentální retardace. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání ve skautingu a jejich možný vliv na žáky středních škol
Iveta Řezáčová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal