Dificility učení na středním odborném učilišti a střední odborné škole – Bc. Soňa Lužíková
Bc. Soňa Lužíková
Master's thesis
Dificility učení na středním odborném učilišti a střední odborné škole
Learning difficulties at vocational and secondary technical school
Anotácia:
Diplomová práce ,,Dificility učení na středním odborném učilišti a střední odborné škole“ pojednává o (dificilitách) závadách učení, jejich vzniku a následné reedukaci. Praktická část zkoumá, jak ovlivňují dificility učení žáka na střední škole a které dificility se objevují nejčastěji.Abstract:
The final thesis ,,Learning difficulties at secondary and vocational school‘‘ deals with learning disorders, their formation and subsequent reeducation. The practical part examines the potencial effects of defects on student learning at secondary school and which difficulties occur most frequently.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r0yq5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2011
- Vedúci: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Education for Upper Secondary School Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Intropunitivní zaměření osobnosti studenta střední školy
Anna Plašková -
Posttraumatický růst jako příležitost k učení
Radka Mácová -
Reedukace dysgrafie na základní škole
Aneta Leimerová -
Dysgrafie - předcházení problémům v psaní a péče o děti s dysgrafií
Eliška Tobrmanová -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ -
Dysgrafie a její reedukace
Martina VAVRLOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková -
Dyslexia and English Language Acquisition: Supporting Pupils with Dyslexia in Learning English Vocabulary
Natálie Šatná