Vliv reklamy na skladbu spotřebního koše – Bc. Hmsa Alsamoudiová
Bc. Hmsa Alsamoudiová
Master's thesis
Vliv reklamy na skladbu spotřebního koše
The impact of advertising on the content of the consumer basket
Anotácia:
Práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitele, reklamu a její vliv na spotřebitele a v této závislosti i na spotřební koš. Z hlediska praktického budou popsány základní analýzy na konkrétní společnost BANDI VAMOS, marketingová analýza společnosti.Abstract:
The work focuses on costumer buying behavior, advertising and its impact on costumers and, in this context, on the costumer basket. From a practical poit of view, basic analyzes will be described for the particular company BANDI VAMOS, marketing analysis of the company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/rxugk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2018
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Přístupy a akcenty ve výuce marketingové komunikace na vybrané zahraniční škole (Athlone Institute of Technology)
Eva Rosmarinová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Marketingové komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Jan Šámal -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka Pechalová