Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software – Mgr. David NĚMEC
Mgr. David NĚMEC
Master's thesis
Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software
Change of marketing and comummations strategy in B2B - ABRA Software
Abstract:
Práce {\clqq}Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software`` zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány …moreAbstract:
Thesis {\clqq}A change of a marketing and communication strategy in the B2B area - ABRA Software`` is working up a dilemma of marketing and communication strategy in the com-pany which is focusing on business from B2B area. In the theoretical part, the author is focusing on a description of the strategic marketing and communication theory. In this part there are basic definitions of this area described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10619
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEC, David. \textit{Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/gqy5su/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NĚMEC, David. Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Informační systém pro síťový marketing
Petr Filla -
Marketing školy
Lenka KOZÁKOVÁ -
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Barbora Blanková -
Firemní komunikace
Marika Chalupová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška