Mgr. David NĚMEC

Master's thesis

Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software

Change of marketing and comummations strategy in B2B - ABRA Software
Abstract:
Práce {\clqq}Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software`` zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány …more
Abstract:
Thesis {\clqq}A change of a marketing and communication strategy in the B2B area - ABRA Software`` is working up a dilemma of marketing and communication strategy in the com-pany which is focusing on business from B2B area. In the theoretical part, the author is focusing on a description of the strategic marketing and communication theory. In this part there are basic definitions of this area described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10619

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NĚMEC, David. Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications