Mgr. David NĚMEC

Diplomová práce

Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software

Change of marketing and comummations strategy in B2B - ABRA Software
Anotace:
Práce {\clqq}Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software`` zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány …více
Abstract:
Thesis {\clqq}A change of a marketing and communication strategy in the B2B area - ABRA Software`` is working up a dilemma of marketing and communication strategy in the com-pany which is focusing on business from B2B area. In the theoretical part, the author is focusing on a description of the strategic marketing and communication theory. In this part there are basic definitions of this area described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10619

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NĚMEC, David. Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace