Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software – Mgr. David NĚMEC
Mgr. David NĚMEC
Diplomová práce
Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software
Change of marketing and comummations strategy in B2B - ABRA Software
Anotace:
Práce {\clqq}Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software`` zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány …víceAbstract:
Thesis {\clqq}A change of a marketing and communication strategy in the B2B area - ABRA Software`` is working up a dilemma of marketing and communication strategy in the com-pany which is focusing on business from B2B area. In the theoretical part, the author is focusing on a description of the strategic marketing and communication theory. In this part there are basic definitions of this area described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMEC, David. Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Informační systém pro síťový marketing
Petr Filla -
Marketing školy
Lenka KOZÁKOVÁ -
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Barbora Blanková -
Firemní komunikace
Marika Chalupová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška