Bc. Barbora Sýkorová

Diplomová práce

Komunikační mix

Communication mix
Anotace:
Základem úspěchu společnosti na trhu je nejen vysoká kvalita nabízených produktů a služeb, ale také vhodně zvolená komunikační strategie s přesným zacílením na současné i potenciální zákazníky společnosti. Vhodnou komunikační strategii podporují komunikační nástroje které nalezneme v komunikačním mix, který obsahuje devět složek- reklama, podpora prodeje, sponzorování, public relations, komunikace …více
Abstract:
The basis of success in the market is not only high quality products and services offered, but also appropriate for your communication strategy with precise targeting current and potential customers. Appropriate communication strategy for promoting communication tools can be found in the communication mix, which contains nine components-advertising, sales promotion, sponsorship, public relations, communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance