Bc. Barbora Sýkorová
Master's thesis
Komunikační mix
Communication mix
Abstract:
Základem úspěchu společnosti na trhu je nejen vysoká kvalita nabízených produktů a služeb, ale také vhodně zvolená komunikační strategie s přesným zacílením na současné i potenciální zákazníky společnosti. Vhodnou komunikační strategii podporují komunikační nástroje které nalezneme v komunikačním mix, který obsahuje devět složek- reklama, podpora prodeje, sponzorování, public relations, komunikace …moreAbstract:
The basis of success in the market is not only high quality products and services offered, but also appropriate for your communication strategy with precise targeting current and potential customers. Appropriate communication strategy for promoting communication tools can be found in the communication mix, which contains nine components-advertising, sales promotion, sponsorship, public relations, communication …moreKeywords
Marketing Marketingový mix Komunikační mix Reklama podpora prodeje sponzorování public relations komunikace v prodejním nebo nákupním místě výstavy a veletrhy přímá marketingová komunikace osobní prodej interaktivní marketing Marketing marketing mix Communication mix Advertising sales promotion sponsorship communication in the sales or shopping site exhibitions and trade fairs direct marketing communications personal selling interactive marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dfxgb/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing na sociálních sítích
Veronika Farkašová -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina