Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Ing. Kateřina Kohoutová
Ing. Kateřina Kohoutová
Bachelor's thesis
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Google Analytics and its role in increasing the companys competitiveness
Abstract:
Název: Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmosloví, seznámení se s nástrojem Google Analytics a jeho fungováním. Vymezení konkurenceschopnosti s provázaností na marketing a zákazníka. Praktická část se specifikuje na samotný nástroj Google Analytics, návštěvnost pozorovaného webu, na jehož základě jsou navržena optimální …moreAbstract:
Topic: Google Analytics and its role in increasing the company's competitiveness The theoretical part is focused on basic terminology, introduction of Google Analytics tool and its operation, definition of competitiveness with linkage to marketing and customer. The practical part is specified on the tool Google Analytics itself, Web traffic observation, and design of the optimal solutions that aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ntayr/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Kirchner
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Denis Kokotek -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Využití Google Analytics v e-shopu
Marek Jansa -
Využití Google Analytics v eshopu
Jan Zahradník -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti organizací
Zdeněk Odehnal -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina