Bc. Iuliia Galliamova
Master's thesis
Ethical Marketing
Ethical Marketing
Anotácia:
Na dnešním trhu zaměřeném na zákazníka musí společnosti přizpůsobit své činnosti stávajícím trendům, aby uspěly v marketingu. Jedním z takových trendů je sociální odpovědnost a etičnost. Navzdory prohlášení etického přístupu se však společnosti mohou často uchýlit k neetickým marketingovým politikám, aby překonaly své konkurenty. Případová studie Nestlé svědčí o tom, že jedna korporace může současně …viacAbstract:
On today’ customer-driven market, companies have to adapt their activities to the existing trends to succeed in marketing. One of such trends is social responsibility and ethicality. However, despite declaring an ethical attitude, companies can often resort to unethical marketing policies to overcome their competitors. The case study of Nestlé testifies that one corporation can at the same time make …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uupke/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Margarita Zidarova -
Corporate Social Responsibility společnosti H&M
Kateřina Janovská -
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Pavla KŘÍŽKOVÁ -
WHAT INTERESTS A COMPANY IS SEEKING WHEN IMPLEMENTING LGBTQAI+ POLICIES IN ITS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY STRATEGY ?
Anthony Dominique Custodio Ribeiro