Bc. Iuliia Galliamova

Diplomová práce

Ethical Marketing

Ethical Marketing
Anotace:
Na dnešním trhu zaměřeném na zákazníka musí společnosti přizpůsobit své činnosti stávajícím trendům, aby uspěly v marketingu. Jedním z takových trendů je sociální odpovědnost a etičnost. Navzdory prohlášení etického přístupu se však společnosti mohou často uchýlit k neetickým marketingovým politikám, aby překonaly své konkurenty. Případová studie Nestlé svědčí o tom, že jedna korporace může současně …více
Abstract:
On today’ customer-driven market, companies have to adapt their activities to the existing trends to succeed in marketing. One of such trends is social responsibility and ethicality. However, despite declaring an ethical attitude, companies can often resort to unethical marketing policies to overcome their competitors. The case study of Nestlé testifies that one corporation can at the same time make …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní