Ing. Jitka Součková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh

Launching a new model range of fireplace inserts on the European market
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je vytvořit marketingovou strategii pro uvedení nové krbové vložky na evropské trhy. První část obsahuje teoretická východiska přípravy marketingové strategie. Praktická část obsahuje návrh marketingové strategie konkrétního podniku.
Abstract:
The topic of the presented bachelor thesis is to create a marketing strategy for the implementation of a new fireplace insert model on European markets. The first part contains theoretical bases of marketing strategy preparation. Practical part contains proposal of marketing strategy in a specific company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Tamara Korešová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting