Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh – Ing. Jitka Součková
Ing. Jitka Součková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh
Launching a new model range of fireplace inserts on the European market
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je vytvořit marketingovou strategii pro uvedení nové krbové vložky na evropské trhy. První část obsahuje teoretická východiska přípravy marketingové strategie. Praktická část obsahuje návrh marketingové strategie konkrétního podniku.Abstract:
The topic of the presented bachelor thesis is to create a marketing strategy for the implementation of a new fireplace insert model on European markets. The first part contains theoretical bases of marketing strategy preparation. Practical part contains proposal of marketing strategy in a specific company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2009
Identifier:
https://is.sting.cz/th/d8648/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Tamara Korešová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková