Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Petr Bohušík
Bc. Petr Bohušík
Master's thesis
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem integrované marketingové kampaně konkrétního produktu, včetně časového harmonogramu, rozpočtu a kontrolních metrik kampaně.Abstract:
The thesis describes the design of an integrated marketing campaign for specific product, including a timetable, budget and control metrics of the campaign.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t1fn4/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček