Bc. Marie Šotkovská

Master's thesis

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of of communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza stávající komunikační kampaně projektu Mějte svoji hlavu společnosti Vinařství LAHOFER, a.s., návrh případných modifikací projektu a následná tvorba nové komunikační kampaně. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část je teoretická a představuje problematiku marketingové komunikace s následným akcentem na specifika služeb …more
Abstract:
The aim of the thesis ‘Analysis of the communication campaign’ is an analysis of existing communication campaign project ’Mějte svoji hlavu’ of LAHOFER winery, as any proposal for modification of the project and the subsequent creation of new communication campaign. The paper is divided into two parts. The first part is theoretical and introduces the issue of marketing communication with the subsequent …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management