Bc. Marie Šotkovská
Master's thesis
Analýza komunikační kampaně podniku
Analysis of of communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza stávající komunikační kampaně projektu Mějte svoji hlavu společnosti Vinařství LAHOFER, a.s., návrh případných modifikací projektu a následná tvorba nové komunikační kampaně. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část je teoretická a představuje problematiku marketingové komunikace s následným akcentem na specifika služeb …moreAbstract:
The aim of the thesis ‘Analysis of the communication campaign’ is an analysis of existing communication campaign project ’Mějte svoji hlavu’ of LAHOFER winery, as any proposal for modification of the project and the subsequent creation of new communication campaign. The paper is divided into two parts. The first part is theoretical and introduces the issue of marketing communication with the subsequent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/clubt/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad