Marketingová strategie Stavební firmy Šmak, s.r.o. – Kateřina Šmaková
Kateřina Šmaková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Stavební firmy Šmak, s.r.o.
Marketing strategy for Construction company Šmak, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie stavební firmy ŠMAK, s.r.o. První část obsahuje přehled a následné vysvětlení jednotlivých pojmů dané problematiky. Druhá část již popisuje historii a současnou situaci firmy, dále obsahuje analýzu vnějšího i vnitřního prostředí podniku včetně analýzy největších konkurentů. Součástí této praktické části je také marketingový výzkum. Na základě …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the proposal of marketing strategy for construction company ŠMAK, s.r.o. The first part contains the overview and explanation of the terms of the issue. The second part characterizes the history and current situation of the company, also includes an analysis of the external and internal environment of the company including an analysis of major competitors. Part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denis Drexler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
František Vinklárek -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Michal Lanc -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights