Vztahy mezi výukou gramatiky a komunikativními přístupy v hodinách německého jazyka na českých základních školách. – Šárka DUŠKOVÁ
Šárka DUŠKOVÁ
Master's thesis
Vztahy mezi výukou gramatiky a komunikativními přístupy v hodinách německého jazyka na českých základních školách.
The relationship between grammar and communacative contents in lessons for German as a foreign language in Czech primary schools.
Abstract:
Purpose of this work is define the communicative contents in lessons and the subsequent application in German language lessons for teaching grammar in Czech primary schools. Part of this dissertation deals with basic features of communicative grammar. Where the dissertation is focus on is specifically discussed in the communicative oriented textbooks Wer? Wie? Was? and Start mit Max. End this dissertation …moreAbstract:
Tato práce se zabývá komunikativním způsobem výuky a jeho následným uplatněním v hodinách německého jazyka při výuce gramatiky na českých základních školách. Jsou zde objasněny základní rysy komunikativního způsobu výuky, dále zprostředkování komunikativní gramatiky a základní rysy komunikativně orintovaných učebnic. Komunikativní gramatika je konkrétněji analyzována v učebnicích Wer?Wie?Was? 1 a Start …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 7. 12. 2010
- Supervisor: Mgr. Monika Růžičková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUŠKOVÁ, Šárka. \textit{Vztahy mezi výukou gramatiky a komunikativními přístupy v hodinách německého jazyka na českých základních školách.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/gta59c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUŠKOVÁ, Šárka. Vztahy mezi výukou gramatiky a komunikativními přístupy v hodinách německého jazyka na českých základních školách.. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching foreign language for the Primary School - german language
Theses on a related topic
-
Výuka mluvené gramatiky u žáků úrovně A1
Jakub MASÁK -
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová -
Metody ve výuce anglické gramatiky
Ivona JELÍNKOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Lingvističeskaja vežlivosť v ustnoj interakcii učaščichsja kak aspect formirovanija mežkulturnoj kommunikativnoj kompetencii pri obučenii russkomu jazyku v češskich osnovnych školach
Janina Krejčí -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Jana Přikrylová