České blogy jako platforma pro marketingová sdělení – Veronika Velcerová
Veronika Velcerová
Bakalářská práce
České blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Czech Blogs as a Platform for Marketing Communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza vybraných českých blogů s cílem identifikace využitých marketingových nástrojů. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci a roz-boru nových trendů v marketingu, které jsou pro téma práce stěžejní. Další část charakterizuje blog, jeho členění a marketingové nástroje na blogu. Cílem práce je analyzovat vliv marketingových sdělení na čtenáře blogů jakožto …víceAbstract:
The bachelor thesis analysis selected Czech blogs in order to identify used marketing tools. Theoretical part deals with marketing cummunication and analyzes new trends in marketing that are essential for the topic of the thesis. The next section describes blog, its structuring and blog marketing tools. The aim of the thesis is to analyze the influence of marketing messages on blog readers as final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Velcerová, Veronika. České blogy jako platforma pro marketingová sdělení. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Pavel Kalenský -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova