Veronika Velcerová

Bakalářská práce

České blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Czech Blogs as a Platform for Marketing Communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza vybraných českých blogů s cílem identifikace využitých marketingových nástrojů. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci a roz-boru nových trendů v marketingu, které jsou pro téma práce stěžejní. Další část charakterizuje blog, jeho členění a marketingové nástroje na blogu. Cílem práce je analyzovat vliv marketingových sdělení na čtenáře blogů jakožto …více
Abstract:
The bachelor thesis analysis selected Czech blogs in order to identify used marketing tools. Theoretical part deals with marketing cummunication and analyzes new trends in marketing that are essential for the topic of the thesis. The next section describes blog, its structuring and blog marketing tools. The aim of the thesis is to analyze the influence of marketing messages on blog readers as final …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Kamila Gamalová, MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Velcerová, Veronika. České blogy jako platforma pro marketingová sdělení. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe