Klára Rokosová

Bachelor's thesis

Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C

Evaluation of e-commerce (electronic trade) from the point of view of 4C marketing mix
Abstract:
Tato práce řeší hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C. Jde o způsob hodnocení jednotlivých složek marketingového mixu 4C: produkt, cena, distribuce a komunikace z pohledu zákazníků a v prostředí elektronických obchodů.
Abstract:
This work deal with rating of eshops from the point of view of marketing mix 4C. It is way of rating every part of marketing mix 4C: price, product, distribution and communation - in eshops enviroment from costumers perspective.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2014
  • Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze