Segmentace trhu snídaňových cereálií – Kamil Krupka
Kamil Krupka
Diplomová práce
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Breakfast Cereals Market Segmentation
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl segmentaci trhu snídaňových cereálií v České republice, tj. najít odlišnosti a podobnosti v rámci tohoto trhu. V první (teoretické) části práce bude představena tématika související se spotřebním chování, cíleným marketingem (segmentace, targeting a positioning), marketingovým výzkumem a marketingovým mixem. Zvláštní pozornost bude věnována především procesu segmentace …víceAbstract:
This Master’s Thesis’ goal is to identify segments of breakfast cereals market in the Czech Republic. In other words, this thesis is aimed at finding the similarities and differences among the consumers. In the first part main theoretical terms will be described (market segmentation, targeting, positioning, consumer behavior, marketing research, marketing mix). The research will be focused on market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jaromír Urbanec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Shluková analýza demografických ukazatelů krajů České republiky
Jakub Ešner -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová