Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s. – Mgr. Pavel JERMAKOV
Mgr. Pavel JERMAKOV
Master's thesis
Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s.
Communication strategy of a private healthcare organisation Gemini Eye Center.
Abstract:
Diplomová práce se tématicky dotýká soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. Nejprve popisuje obecné charakteristiky marketingu služeb, marketingových komunikací a uvádí některá specifika zdravotnického prostředí. Následuje seznámení se sledovanou organizací, konkrétně s její nabídkou a současnými komunikačními aktivitami. Další data o momentálním stavu pocházejí z relativně rozsáhlého …moreAbstract:
This diploma thesis deals with Gemini eye center {--} a private healthcare facility. The first part aims at explaining some basic principles of services marketing, healthcare marketing and marketing communication. This is followed by an analysis of the clinic itself. Main focus is of course on marketing communication. An important source of data is a questionnaire which was filed out by more than 1000 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10560
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JERMAKOV, Pavel. \textit{Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/gtvari/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JERMAKOV, Pavel. Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.
Pavel JERMAKOV -
Analýza motivace zaměstnanců na oční klinice Gemini a.s.
Tereza BOHÁČKOVÁ -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková