Bc. Romana VACULÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt zvýšení podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu

The project of an increment of a market share of firm Rochus Ltd. at domestic market by using tools of marketing mix
Anotace:
Předložená diplomová práce řeší problematiku konkurenceschopnosti a využívání marketingového mixu. Analýzu společnosti Rochus jsem provedla pomocí SWOT analýzy a Porterova modelu pěti sil. Na základě analýzy společnosti, analýzy sekundárních informací, analýzy průzkumu a analýzy národní značky kvality KLASA jsem navrhla vhodná doporučení k naplnění cílů projektu zvýšení tržního podílu firmy Rochus …více
Abstract:
This diploma thesis deals with utilization of marketing mix and a view of the competitive advantage. I created an analysis of the firm through the use of SWOT analysis and Porter{\crq}s model of 5 forces. Base on the analysis of the firm, the analysis of secondary information, the analysis of research and the analysis of a national mark of quality KLASA I suggested convenient purposes in order to fill …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor: 3746

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACULÍKOVÁ, Romana. Projekt zvýšení podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing