Projekt zvýšení podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu – Bc. Romana VACULÍKOVÁ
Bc. Romana VACULÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu
The project of an increment of a market share of firm Rochus Ltd. at domestic market by using tools of marketing mix
Anotace:
Předložená diplomová práce řeší problematiku konkurenceschopnosti a využívání marketingového mixu. Analýzu společnosti Rochus jsem provedla pomocí SWOT analýzy a Porterova modelu pěti sil. Na základě analýzy společnosti, analýzy sekundárních informací, analýzy průzkumu a analýzy národní značky kvality KLASA jsem navrhla vhodná doporučení k naplnění cílů projektu zvýšení tržního podílu firmy Rochus …víceAbstract:
This diploma thesis deals with utilization of marketing mix and a view of the competitive advantage. I created an analysis of the firm through the use of SWOT analysis and Porter{\crq}s model of 5 forces. Base on the analysis of the firm, the analysis of secondary information, the analysis of research and the analysis of a national mark of quality KLASA I suggested convenient purposes in order to fill …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3746
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACULÍKOVÁ, Romana. \textit{Projekt zvýšení podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/gugshh/.
Jak správně citovat práci
VACULÍKOVÁ, Romana. Projekt zvýšení podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum konkurenčního prostředí pro segment polymerových kondenzátorů
Iva Dohnalová -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender