Maryia Novikava

Bakalářská práce

Corporate design of DVS Inc.

Corporate Design of DVS Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována fenoménu firemní identity a jejího ne-odcizitelného prvku firemního vizuálního stylu. Práce popisuje proces vytváření firemního designu pro podnik, který se chystá vstoupit na trh. Navíc se práce zaměřuje na vnímání firemního vizuálního stylu cílovou skupinou podniku a také na význam vizuální identity pro úspěch firmy.
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the phenomenon of corporate identity and its inalienable element corporate design. Thesis describes the process of creating corporate design for a company that is only going to enter the market. In addition, it focuses on the perception of the corporate visual style by the target audience of the enterprise, as well as the importance of the visual identity for the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický