Didaktické pomůcky a jejich využití v praxi pro žáky s autismem na 1. stupni základní školy – Markéta MAJEROVÁ
Markéta MAJEROVÁ
Master's thesis
Didaktické pomůcky a jejich využití v praxi pro žáky s autismem na 1. stupni základní školy
Didactic tools for children with autism and their usage in practise in the primary school.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě výzkumného šetření zaměřeného na připravenost učitelů 1. stupně ZŠ na výchovu a vzdělávání žáků s autismem shrnout jejich zkušenosti s těmito žáky a s využíváním speciálních pomůcek, které jsou pro tyto děti určeny. Kladu si rovněž za cíl vytvoření souboru pomůcek, s jejichž využíváním mají pedagogové v praxi dobré zkušenosti. Teoretická část obsahuje kapitoly zabývající …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to approach the readiness of primary teachers for education of pupils with autism spectrum disorders, their experiences with these pupils and with special learning tools, made for these children. The aim is also creating set of those special learning tools, that primary teachers have great experience with, while using them at practice.The theoretical part contains chapters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Miluše Vítečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJEROVÁ, Markéta. \textit{Didaktické pomůcky a jejich využití v praxi pro žáky s autismem na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/guxbio/.
Jak správně citovat práci
MAJEROVÁ, Markéta. Didaktické pomůcky a jejich využití v praxi pro žáky s autismem na 1. stupni základní školy. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ -
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
Lenka Nebuchlová -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Jitka Mikuláštíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva