Sociálně pedagogické přístupy ve výchově dítěte do 3 let – Bc. Jana Filimošinová
Bc. Jana Filimošinová
Master's thesis
Sociálně pedagogické přístupy ve výchově dítěte do 3 let
The Socio-pedagogical Approaches to Education of Children Up to the Age of 3 Years
Abstract:
Diplomová práce pojednává o sociálně pedagogických přístupech ve výchově dítěte do 3 let. Jedná se o syntézu sociální, pedagogické a psychologické oblasti pro zdravý vývoj dítěte, který se formuje právě do věku 3 let. Na základě pozitivní psychologie s použitím pozitivního přístupu k dítěti, za stanovených výchovných hranic v podmětném prostředí, se může dítě kontinuálně vyvíjet v nezávislého, soběstačného …moreAbstract:
The diploma thesis deals with socio pedagogical approaches to education of children up to the age of 3 years. It is about synthesis of social, pedagogical and psychological fields for healthy development of child which is formed just to the age of 3 years. On the basis of positive psychology with the use of positive approach to child, under set educational bounds in subjective environment, child can …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Filimošinová, Jana. Sociálně pedagogické přístupy ve výchově dítěte do 3 let. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Psychologie hospitalizovaného dětěte
Kateřina Pšenicová -
Možnosti interpretace spontánního dětského výtvarného projevu s využitím kategorií psychologie písma a psychologického výkladu symbolů
Veronika Hamplová -
Výuka literární výchovy ve specifickém prostředí České školy bez hranic Brusel
Alžběta TRTKOVÁ -
Hodnocení dopadů politik zaměřených na rodiny s dětmi. Příklad dovozu politiky přídavku na dítě.
Jana Hirnerová -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Jak vzniká dítě aneb cesty k hereckému ztvárnění postavy dítěte
Anna Hřebíčková -
Dítě není věc. Filosoficko-právní analýza ochrany práv dětí v ČR
Pavla Toulová -
Potřeby dítěte jako východisko péče o dítě v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Markéta Tichá