Psychologické požadavky úspěšné komunikace účetních a daňových poradců s klienty – Ing. Eva Fuková
Ing. Eva Fuková
Bakalářská práce
Psychologické požadavky úspěšné komunikace účetních a daňových poradců s klienty
Psychological requirements of successful communication of the auditors and tax consultants with their clients
Anotace:
Teoretický rozbor psychologických faktorů ovlivňujících obchodní jednání se zaměřením na problematiku účetního a daňového poradenství s hlavním důrazem na komunikační dovednosti. Praktické rady pro využívaní psychologie v této oblasti. Porovnání se zkušeností autora z praxe u poradenské firmy.Abstract:
Theoretical analysis of the psychological elements affecting dealing focused on problems of the auditor and tax consultancy with emphasis on communication skills. Practical suggestions for usage of the psychology in such a line of business. Comparing to practice of writer with her experience from the consultant firm.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/a891c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Maxmilián Strmiska
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie osobnosti daňového - účetního poradce
Michaela Zoubková -
Rodina seniora jako sekundární klient pobytové sociální služby a komunikace s ní
Tereza Hlaváčová -
Možnosti komunikace klient-server v TOR sítích
Šimon Boškovič -
Veřejná správa a možnosti komunikace s klienty na příkladu městského úřadu Budišov nad Budišovkou
Marcela Prusková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Efektivní komunikace ve veřejné správě
Petra Kubínová -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová -
Muzikofiletická aktivita jako nástroj k rozvoji komunikace klientů NZDM s pracovníky služby
Klára Svobodová