Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů – Veronika VINCKEROVÁ
Veronika VINCKEROVÁ
Bachelor's thesis
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů
Burnout syndrom of special pedagogues
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována problematice syndromu vyhoření u speciálních pedagogů v základních školách pro žáky se zdravotním postižením. Teoretická část práce vymezuje syndrom vyhoření v celé jeho šíří od příčin až k možnostem prevence. Dále jsou zde rozpracována specifika profese speciálního pedagoga včetně možné profesní zátěže v pedagogických profesích. V praktické části jsou interpretovány výsledky …viacAbstract:
The thesis focuses on the problematics of the burnout syndrome of special education teachers in primary schools for disabled children. The theoretical part defines the burnout syndrome in its full extent from its causes to the posibilites of prevention. Furthermore, this part contains the specifications of the special education teacher profession including its stress factors. The practical part interprets …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zverejniť od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Iveta Tichá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINCKEROVÁ, Veronika. Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / SPP-SV
Práce na příbuzné téma
-
Profesní etika pro střední zdravotnické školy - výukové materiály pro žáky s metodickými pokyny pro odborné učitele
Hana Minaříková -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Analýza učebnic vlastivědy pro základní školy a školy pro žáky s lehkým mentálním postižením
Martina Tomášková -
Vytvoření didaktické pomůcky pro žáky střední školy pro výuku typografie
Tomáš Chvála -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Využití systému SignWriting ve výuce na prvním stupni základní školy pro žáky se sluchovým postižením
Andrea Lázničková -
Tvorba didaktického materiálu k předmětu tělesná výchova pro žáky 1. stupně základní školy pro sluchově postižené
Monika TEPLÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva