Přímý prodej jako alternativa nabídky – Martina Kmoníčková
Martina Kmoníčková
Bakalářská práce
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Direct selling as an alternative of supply
Anotace:
Tato práce analyzuje odvětví přímého prodeje jako alternativní nabídku zboží a služeb. Záměrem je seznámit čtenáře s možnostmi, které přímý prodej nabízí, a přinést informace o tom, jak je v současnosti vnímán, a úspěchy tohoto odvětví demonstrovat na jedné z vybraných firem. Práce obsahuje část teoretickou, která se zabývá definicí přímého prodeje, jeho výhodami a nevýhodami a představuje organizace …víceAbstract:
This work analyses direct selling as an alternative way of supply of goods and services. There are information about the possibilities of direct selling and the success of this branch is introduced on an elected firm. The first theoretic part contents definition of direct selling, its advantages and disadvantages and information about organization supporting this branch. The second part presents the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16134
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16134
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová -
Multilevel marketing
Pavla Holá -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Prímý marketing
Lucie Hrabalová -
Přímý prodej
Henrich Kelenyei