Marketing communication in the banking industry – Linda Bulantová
Linda Bulantová
Bachelor's thesis
Marketing communication in the banking industry
Marketingvá komunikace v bankovním sektoru
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace a současných trendů v bankovním průmyslu na příkladu vybrané banky, v tomto případě Raiffeisenbank, a.sCílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat různé způsoby marketingové komunikace výše uvedené banky, popsat současné marketingové kampaně, zaměřit se na marketingové akce a partnerství a poskytnout doporučení pro zlepšení …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication in the banking industry, investigates current trends in the financial environment, characterizes marketing communications of services and provides its applications on an example of Raiffeisenbank, a.s.The aim of this thesis is to explore different means of marketing communication of the above-mentioned bank, investigate current trends, describe …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79359
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2020
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79359
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová