Zvyšování produktivity jednotlivých činností v hotelovém provozu – Gavriil Lenchenko
Gavriil Lenchenko
Bakalářská práce
Zvyšování produktivity jednotlivých činností v hotelovém provozu
Improvement of productivity of activities in hotel operation
Anotace:
Bakalářská práce je věnována tématu produktivity činností jednotlivých hotelových úseků. Cílem práce je zanalyzovat produktivitu jednotlivých činností a celého provozu hotelu King Charles Boutique Resindence, nabídnout opatření ke zvyšování produktivity hotelu. Pro analýzu je vybrán hotel King Charles Boutique Residence**** v Praze Pro zpracování analytické části práce byly použité metody rozhovoru …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the productivity of the hotel sections activities. The aim is to analyze the productivity of activities and the entire operation at King Charles Boutique Resindence, provide measures to increase productivity hotel. The hotel King Charles Boutique Residence **** in Prague is used as the example for analysis. For processing the analytical part are used these methods: interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8843/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Blanka Zimáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LENCHENKO, Gavriil. \textit{Zvyšování produktivity jednotlivých činností v hotelovém provozu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gwmaw5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Porovnanie výhod a nevýhod umelej inteligencie: efektivita a produktivita versus premiestnenie pracovných miest
Marko Perger -
Teorie firmy: zvyšování produktivity a efektivity prodeje u značkové a franšízové prodejny O2
Jaroslava Trmalová -
Důležitost a význam kongresového turismu pro hotel
Kamila Nováková -
Kvalita služeb hotelu Centrum v kontextu společenské odpovědnosti
Kateřina Macháňová -
Kvalita poskytovaných služeb Hotelu u Tří lvů
Veronika Miková -
Nabídka a kvalita gastronomických služeb ve velkém hotelu
Tereza Hujerová -
Řízení a kvalita gastronomických služeb v hotelu
Adam Navrátil -
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Klára Janigová