Zvyšování produktivity jednotlivých činností v hotelovém provozu – Gavriil Lenchenko
Gavriil Lenchenko
Bachelor's thesis
Zvyšování produktivity jednotlivých činností v hotelovém provozu
Improvement of productivity of activities in hotel operation
Abstract:
Bakalářská práce je věnována tématu produktivity činností jednotlivých hotelových úseků. Cílem práce je zanalyzovat produktivitu jednotlivých činností a celého provozu hotelu King Charles Boutique Resindence, nabídnout opatření ke zvyšování produktivity hotelu. Pro analýzu je vybrán hotel King Charles Boutique Residence**** v Praze Pro zpracování analytické části práce byly použité metody rozhovoru …moreAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the productivity of the hotel sections activities. The aim is to analyze the productivity of activities and the entire operation at King Charles Boutique Resindence, provide measures to increase productivity hotel. The hotel King Charles Boutique Residence **** in Prague is used as the example for analysis. For processing the analytical part are used these methods: interview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/8843/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
- Reader: Ing. Blanka Zimáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Porovnanie výhod a nevýhod umelej inteligencie: efektivita a produktivita versus premiestnenie pracovných miest
Marko Perger -
Teorie firmy: zvyšování produktivity a efektivity prodeje u značkové a franšízové prodejny O2
Jaroslava Trmalová -
Důležitost a význam kongresového turismu pro hotel
Kamila Nováková -
Kvalita služeb hotelu Centrum v kontextu společenské odpovědnosti
Kateřina Macháňová -
Kvalita poskytovaných služeb Hotelu u Tří lvů
Veronika Miková -
Nabídka a kvalita gastronomických služeb ve velkém hotelu
Tereza Hujerová -
Řízení a kvalita gastronomických služeb v hotelu
Adam Navrátil -
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Klára Janigová