Use of Political Marketing in Reinventing the British Conservative Party – Pavel Heczko
Pavel Heczko
Diplomová práce
Use of Political Marketing in Reinventing the British Conservative Party
Abstract:
The subject of this thesis is The Conservative Party and its use of political marketing. The text analyzes how the Party responded to three subsequent election defeats in 1997, 2001 and 2005 and to what extent are the Conservatives utilizing political marketing methods and techniques in reaction to the pressure from their more market oriented competitor, the Labour Party. Since the rebranding of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2008
- Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Jan Nováček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7665
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ve volebních kampaních britské Konzervativní strany
Pavla Svobodová -
An Analysis of the Approach to and Influence of Major British Political Parties on the British Referendum on Whether or Not to Leave the European Union
David Chvála -
Ženské postavy ve filmech Jamese Camerona
David Stachura -
Analýza zahraniční politiky Tonyho Blaira Analysis of Tony Blair´s Foreign Policy
Beáta VEISOVÁ -
New Labour u moci. Analýza prvního volebního období Tony Blaira v letech 1997-2001
Marek Belza -
Historical development of the Labour Party
Zora VÁLOVÁ -
Marketingově orientovaná strana - případ Labour Party v parlamentních volbách 2005
Iveta Frízlová