Pavel Heczko

Diplomová práce

Use of Political Marketing in Reinventing the British Conservative Party

Abstract:
The subject of this thesis is The Conservative Party and its use of political marketing. The text analyzes how the Party responded to three subsequent election defeats in 1997, 2001 and 2005 and to what extent are the Conservatives utilizing political marketing methods and techniques in reaction to the pressure from their more market oriented competitor, the Labour Party. Since the rebranding of the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2008
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Jan Nováček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7665